Doprava a platba

Při nákupu nad 5000 Kč máte dopravu ZDARMA! (Platí pro platbu převodem, neplatí pro dopravu na Slovensko.)

V případě vrácení zboží, kdy Vaše objednávka již nesplňuje podmínky "Dopravy zdarma" (tzn. nepřesahuje 5000 Kč), vám poštovné bude odečteno zpětně z dobropisu (dle běžných cen dopravy v našem e-shopu).

Platba

Platba převodem na účet - platební údaje Vám odešleme na emailovou adresu udanou v objednávce. Variabilním symbolem je vždy číslo objednávky, je velmi důležité uvést správný variabilní symbol, abychom platbu přiřadili k Vaší objednávce.

Platbu převodem v České republice uhraďte na bankovní účet: ČSOB, č.ú. 271170669/0300

Platbu převodem ze Slovenské republiky uhraďte na bankovní účet: ČSOB, č.ú. 271170669/0300

  • IBAN našeho účtu je: CZ97 0300 0000 0002 7117 0669
  • BIC/SWIFT je: CEKOCZPP

Doprava

Česká pošta Balík do ruky - 92 Kč s DPH

Platba převodem

  • poštovní doručovatel Vám doručí balík na uvedenou adresu
  • o doručení balíku budete informováni emailem nebo SMS zprávou od České pošty
  • pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne, balík bude uschován na pobočce České pošty. A to nejdéle 6 dní
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle 776562237. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně, a to do 3 dnů.

Česká pošta Balík na poštu - 97 Kč S DPH

Platba převodem 

  • zásilku si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce České pošty
  • o možnosti vyzvednutí zásilky Vás Česká pošta bude informovat emailem nebo SMS zprávou, ve které najdete kód pro vyzvednutí zásilky
  • balík prosím zkontrolujte a pokud vidíte poškození, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle 776562237. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně a to do 3 dnů.

Česká pošta EMS - 156 Kč s DPH

Platba převodem

  • garantovaná služba České pošty - doručení zboží do 24 hodin i o víkendu (ve větších městech)
  • poštovní doručovatel Vám doručí balík na uvedenou adresu
  • o doručení balíku budete informováni emailem nebo SMS zprávou od České pošty
  • pokud Vás poštovní doručovatel nezastihne, balík bude uschován na pobočce České pošty, a to nejdéle 6 dní
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle 776562237. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí, kontaktujte zákaznickou linku České pošty na čísle 840 111 244. Reklamaci poškozené zásilky můžete uplatnit zpětně a to do 3 dnů

PPL kurýrní služba - 91 Kč s DPH

Platba převodem

  • kurýr Vám doveze zásilku na Vámi udanou adresu
  • společnost PPL umožňuje platbu kartou při převzetí balíku, tato služba není zpoplatněna
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle  776562237. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí kontaktujte prosím PPL na zákaznické lince 225 331 500

PPL Parcelshop - 75 Kč s DPH

Platba převodem

  • zboží si vyzvednete na Vámi zvolené pobočce Parcelshopu
  • o uložení zásilky budete informováni emailem nebo SMS zprávou, ve které budete mít kód pro vyzvednutí balíčku
  • před převzetím prosím zkontrolujte stav balíku, zda není obal poškozený a pokud máte pocit, že je zboží poškozené, pak jej nepřebírejte. Po převzetí zásilky již nemůžeme za Vás reklamovat poškození při přepravě. Nezapomeňte nás prosím o tomto stavu informovat na email info@stylovybyt.cz nebo telefonním čísle  776562237. Pokud zjistíte, že je zboží poškozeno přepravou až po jeho převzetí kontaktujte prosím PPL na zákaznické lince 225 331 500